مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-19ورزشي

لیگ برتر فوتبال| تساوی سرد ذوب آهن و فولاد در سرمای فولادشهر


تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 16:30 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی را بازیکنان ذوب آهن بهتر شروع کردند اما در ادامه بازی رفته رفته متعادل شد و هر تیم برای دقایقی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت.

در ادامه نیمه نخست موقعیت گلزنی خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و هر 2 تیم با احتیاط خاصی به بازی ادامه دادند تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم شاگردان ایگناسیو در فولاد بازی را هجومی تر آغاز کردند اما ذوب آهن به خوبی بازی را کنترل کرد، اخراج یک بازیکن ذوب آهن در اواسط نیمه دوم کار را برای نماینده اصفهان سخت کرد.

  در ادامه بازی 2 تیم باز هم در ایجاد موقعیت گلزنی ناکام ماندند تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد؛ به این ترتیب ذوب آهن با 21 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی باقی ماند.

داور: وحید زمانی کمک داوران: رحیم حاجیلو، مرتضی سلمان نژاد و فرزاد منصوری کارت زرد: امیرحسین رنگرز و فردین یوسفی از ذوب آهن - محمد علی نژاد و محمد عسکری از فولاد خوزستان کارت قرمز: - فردین یوسفی از ذوب آهن گل:  ترکیب ذوب آهن اصفهان: حبیب فرعباسی، امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال| تساوی سرد ذوب آهن و فولاد در سرمای فولادشهر

لیگ برتر فوتبال| تساوی سرد ذوب آهن و فولاد در سرمای فولادشهر